środa, 24 sierpnia 2011

WYSTAWA W KRAKOWIE- WRZESIEŃ

TAK, już całkiem blisko ...
mogę już odsłonić rąbka tajemnicy...
trwają przygotowania do wystawy obrazów Małgorzaty Bieniek-Strączek
tytuł "KIM JEST MAGGIE PIU?"

MIEJSCE :" KOLANKO 6" MAGAZYN KULTURY
KRAKÓW ( KAZIMIERZ)
 UL. ŚW. JÓZEFA 17
DOKŁADNĄ DATĘ WERNISAŻU PODAM ZA KILKA DNI!!!!!zapraszam;-)

będzie: grafika sexurealna,fashion profanum, spiritus cellebritus i ...wino
tusz, akwarele i akryl






a teraz kilka wspomnień z ostatnich dni
grill wczoraj

ivo


ivo i ja


mój cudowny żakiet christian lacroix
( z wykopalisk)


moje trawy

przekwitłe róże Basi

 kamienie w dziurze
 kawałek ogródka

miejsce mojej następnej wystawy
pijalnia artystyczna w Piwnicznej

oni....

 moje inspiracje i miłości :cavalli, lacroix,galliano,gaultier....











basia w Lewoczy ( słowacja- cudowny kościół!!!! w stylu mariackiego)


2 komentarze:

  1. Tak, Lewocza i Bardejov! Czas się tam zatrzymał, bezludne muzeum Ikon, bezludne uliczki, bezimienny renesans i undergroundowa knajpa w sercu tego wszystkiego, gdzie barman poproszony o stylową 'obrożę' jaką miał na sobie, zostawił pamiątkowo do beherovki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawa:) Może kiedyś mi się uda zobaczyć twe prace w realu- są dla mnie niesamowite. Fajne sielskie zdjęcia. Ivo przykuł uwagę kręciołkami:)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń